Content deleted Content added
No edit summary
Сатри 105:
|}
 
==Request for Help (Final)==
'''Greetings Soroush''',
 
Could you kindly help me translate these passages into the Tajik language, Please?
 
<div dir="ltr">
 
:گرفتن روح القدس ، توسط زبان‌ها گفته شده و علامت تایید ماست بر اینکه ما وارثان بهشتیم.
 
:غسل تعمید با آب یکی از آیین‌های دینی برای کسب بخشش از گناهان و احیای دوباره‌است.غسل تعمید باید در آب‌های جاری اعمال شود ،مانند رودخانه‌ها و یا دریا و یا چشمه‌ها .تعمید دهنده کسی که خود قبلا مورد غسل تعمید واقع شده و توسط آب مقدس مورد تعمید قرار گرفته به نام عیسی مسیح این کار را انجام میدهد. و کسی که مورد غسل تعمید قرار می‌گیرد باید کاملا در آب قرار بگیرد و سر و صورت به سمت پایین خم شده باشد.
 
:واژه‌ای که در جسم بشری فرو رفت، بر صلیب بدرود زندگی گفت برای زدودن گناهکاران، در روز سوم زنده گشت و به آسمان صعود کرد. او تنها ناجی از جنس انسان‌ها است، آفریدگار آسمان‌ها و زمین، و یک خدای راستین.
 
:کلیسای حقیقی عیسی توسط عیسی مسیح تاسیس شده و از طریق روح القدس در زمان «آخرین باران» ایجاد شده‌است.
 
:آیین عشای ربانی مقدس ایینی است مقدس جهت بیاد آوری مرگ عیسی مسیح . این کار باعث می‌شود که ما، جسمانیت و خون خدا در آیین عشای ربانی یکی شود و ما به حیات ابدی برسیم و در روز رستاخیز زنده شویم.. این آیین هرگاه که ممکن شد باید انجام شود.ویک تکه نان و انگور برای اینکار لازم است.
 
</div>
 
A rough translation would be sufficient enough for me; just try your best effort, ''please''. --[[Корбар:Jose77|Jose77]] 04:36, 15 Октябр 2007 (UTC)
 
==Końskowola - Poland==